RSS

diverse – 18.11.2014

18 nov.

1. Cateodata starnesti valuri cu buna stiinta. In cazuri din astea, nu te miri ca mai inghiti ceva apa sarata, iti mai intra nisip in ochi sau te mai trezesti in genunchi, usor dezorientat si ud. Cand insa valul vine pe nepregatite, nu te poti decat intreba ce vei fi facut de s-a intamplat. Din pacate insa, de cele mai multe ori ramai cu intrebarile si framantarile si doar timpul scoate la lumina motive, ite, planuri, iar gustul amar iti persista in gura oricata pasta de dinti ai folosi.

2. Anul asta a fost un an bun. Adica nu mi s-a intamplat neaparat ceea ce mi-am dorit. S-au intamplat insa sumedenie de chestii conexe sau fara nici o legatura cu planurile mele, toate interesante si bune pentru mine, care m-au dus mult mai departe, mai sus si mai repede decat ma asteptam. Ma gandesc asadar ca nu intotdeauna planificarea o fi cheia succesului. Cateodata se mai uita omul si spre stele sau pur si simplu se aliniaza ele, sa-ti aduca aminte ca viata e si altfel.

3. Nu stiu cum as vrea sa arate firma unde mi-ar placea sa lucrez. Treaba e ca am ajuns deja prin destule locuri pe la interviuri si nu gasesc nicaieri acel ceva pe care nici n-as sti prea bine sa-l definesc. Poate ar fi mai bine sa ma opresc putin, sa ma uit in jur si sa caut in mine.

4. Am descoperit despre mine ca nu stiu sa ascult, ca imi doresc mereu sa am intrebarile potrivite, chiar daca esenta subiectului imi scapa, ca uit repede si ca sunt o persoana orientata pe solutii. Nimic din toate astea nu-i asa potrivit pentru ceea ce imi doresc eu sa fac de acum incolo. Intr-adevar, unii n-au nimic nou sau interesant de zis, pe altii doar intrebarile ii scot din peroratii nesfarsite si fara fir rosu, sunt lucruri care nu merita tinute minte, iar solutiile la probleme sunt cheia succesului, dar … acum am nevoie de altceva.

si mai era ceva de zis, doar ca … am uitat.

 
5 comentarii

Scris de pe 18 noiembrie 2014 în Uncategorized

 

5 răspunsuri la „diverse – 18.11.2014

  1. vali

    21 noiembrie 2014 at 10:00 PM

    Imi place cum gandesti,si planurile trebuie sa fie putin malebile, cum spune Sun-Tzu fi precum apa, dar cum spui tu uneori te mai loveste falul si na! asta este trebuie sa te ridici si sa maerg mai departe , Succes iti urez

     
    • fabricadenimicuri

      22 noiembrie 2014 at 12:37 PM

      multumesc. :). Treaba e sa alegi bine acel ‘mai departe’, ca ai kla dispozitie toate cele 4 puncte cardinale. Ai putea inclusiv sa o iei spre val si sa-l infrunti.

       
  2. vali

    22 noiembrie 2014 at 3:38 PM

    vai, doamne! ce cuvinte am scos din mine, oare unde-mi era capul ? , ai dreptate uneori cel mai bine este sa-l infrunti.

     
    • fabricadenimicuri

      23 noiembrie 2014 at 10:03 PM

      Eh, se-ntampla. Poate erai cu dictionarul prin preajma :).E de-a dreptul laudabil :).

       
  3. vali

    23 noiembrie 2014 at 10:31 PM

    Daca eram cu dictonarul poate scriam si eu corect „falul” si „maerg”

     

Lasă un comentariu