RSS

o luam de la inceput!

04 Noi

Azi conteaza mai putin cateva lacrimi varsate pe drum, framantari care m-au facut sa ma simt ca un aluat de haios, taceri enervante si introspectii facute cu bisturiul sau senzatia de ‘lost in space’ si de ‘eu impotriva lumii intregi’ de la examen. Se estompeaza necazul ca am lasat in parasire ‘Clujul de poveste’ pentru o vreme.

Conteaza insa transformarile prin care am trecut in ultimele 6 luni, unele dureroase si dramatice, pentru ca inca sunt in curs sa recastig si sa cizelez tot ceea ce nu mai sunt de prin copilarie si ceea ce imi doresc teribil sa fiu. Conteaza drumul, ca o cursa in cel mai tare roller-coaster. Si conteaza al naibii de mult ca de azi sunt consilier de dezvoltare personala cu acte in regula!

SI ca sa duc patetismul la limita, mai zic ca e prima zi din restul vietii mele!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 4 Noiembrie 2014 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
