RSS

bleah

10 Aug

Fir-ar sa fie! Ce-am zis acum doua zile ca nu mai fac? Exact aia am facut. KKT. Eu sa-i ajut pe toti, sa fac sa fie bine pentru ceilalti. Dar pentru mine? Pentru mine cine face ceva? Orice. Cand oare o sa inteleg ca nimeni nu iubeste martirii? Raman ei in cartile de istorie, dar mila e singura chestie pe care o starnesc. Bleah! Urasc sentimentul asta si mai ales cand e la adresa mea! Si poate urme vagi de admiratie, cateodata, acoperite cu mari semne de nedumerire. Dar nici una din astea nu-i ajuta sa fie fericiti. Bleah!

2. Sunt cantitate neglijabila, nici macar epsilon, in toate ecuatiile din care fac parte acum. Cum si cand naiba o sa se termine chestia asa? Ca m-am cam saturat!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 August 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
