RSS

patetisme. probabil ultimele

03 Aug

Gata! Timpul din clepsidra s-a cam scurs. Poate mai sunt niste firicele mici, dar … ca si cum n-ar fi. In fine, important e ca azi, intr-o jumatate de ora care-a valorat cat ultimele trei saptamani la un loc, ti-am spus mult din ceea ce am avut in minte, indiferent cum a sunat. Mai putin faptul ca (desi nu stiu cum se vad lucrurile in sufletul tau, deci vorbesc doar in numele meu) eu cred ca in viata ne intalnim atat de rar cu ceea ce mi se pare mie ca avem noi, incat atunci cand se intampla, merita tot efortul de a avea grija de chestia asta si de a extrage din ea hrana pentru minte si suflet.

Cat despre dozele mici si amanari, n-am sa zic decat atat:

3 lucruri THE MOMENT AFTER IT’S MISSED!!!!!!!

In alta ordine de idei, nu pot sa nu ma gandesc ca pentru mine asta pare a fi fost a doua sansa. Oare viata ne-o mai acorda si pe a treia? De ce ar face-o?

And btw, imi pare rau ca nu ti-am zis pana azi niciodata direct ca te iubesc. Caz tipic de ghinion…

 

Lasă un răspuns

 
