RSS

nighty-night

03 Aug

O noapte productiva. Citit cam 3/4 din ABC-ul psihopatului de succes. STim acum ca aproape avem un caz si ca interesul pentru subiect creste. Noroc ca avem si teste, sa ne putem lamuri. Si mai avem si o lectura interesanta pe care n-o sa mai apuc sa o duc cu mine in vacanta pentru ca, daca n-o sa pic rapusa de oboseala, o dau gata pana duminica. Si cum somnul nu si nu, pe la 3 si ceva dimineata am facut ochi si am dat de un film pansament pentru starea mea de spirit. ‘Worlds Apart'(Enas Allos Kosmos) ii spune si e grecesc. Sau, ma rog, greco-europeano-canadian. Un soi de sirop, dar suficient de trist si cu cateva replici bine scrise ca sa para intelectual si sa ramai cu cate ceva de rumegat dupa el. Nah, mi-a picat bine, chiar si plansul de dupa. Ideea cu a doua sansa imi place. Sa fim doar suficient de curajosi si constienti incat sa o luam pe drumul asta. Si sa intelegem ce e ea si cum ar trebui tratata.

 

Lasă un răspuns

 
