RSS

believe it or not?

31 Iul

Nu ca n-as fi avut in cap piesele de puzzle, dar stiti si voi cum e, sunt zile cand partile nu se leaga sau in care ti se pare ca imaginea mare n-are nimic de-a face cu ce vrei tu sa vezi. Azi dimineata insa s-au legat coerent, dar intr-o forma neasteptata si dureroasa. Imi doresc mult ca scenariul sa se infirme, pentru ca in caz contrar as purta, emasculant si umilitor, o buna bucata de vreme in mintea mea eticheta de proasta gramada, iar el ar primi-o pe aia de psihopat. Desi, realitatea ar fi doar ca eu am fost incredibil de indragostita (si sunt in continuare, doar ca nu mai conteaza), iar el, nespus de calculat si de bun strateg.

Oricum, daca lucrurile stau asa cum mi le imaginez eu azi, probabil ca e cea mai dureroasa si urata lectie pe care mi-a servit-o viata pana acum.

 

Lasă un răspuns

 
