RSS

iaca niste dezlanare, sa avem ce croseta

27 Iul

Azi dimineata cand am inceput sa scriu mizeria asta, mi s-a parut ca Anna Karenina e nimic pe langa mine zilele astea. O las scrisa, ca dupa ce-mi revin sa rad naibii un picut de creierul de vata pe care-l am uneori si de faptul ca eu inca cred in ce imi spun ceilalti si nu in ce simt eu. Dar de durut sa stiti ca doare. Rau. Fix cum zic mai jos.

Asadar, luati de aici tristete!

Sunt deja 5 zile care s-au scurs si in care n-am scapat de reprize prelungite de plans care ma lovesc cand ma astept mai putin: cand la birou, cand acasa, cand noaptea, cand in masina. Fain e si cand ma ia la sport. Nu-i nevoie decat de un vers auzit pe undeva, de o frantura de cantec care sa scormoneasca ceva nedefinit prin suflet, de o imagine care sa-mi strafulgere retina sau memoria pret de o clipa, infigandu-mi-se in creier ca sa raman fara aer. Pana si ‘Despacito’ ma face sa mucesc in batista. Deci plang de sare camasa de pe mine (si cum mai beau un pahar cu apa, cum il plang si pe ala) si ma seaca sa tin toate astea in mine (ca doar daca le aude cineva, ma intreaba daca am vreo problema psihica de-mi fac singura astea? Mda, oi fi avand.)

Doare exact ca in descrierea lui Bukowski, de parca cineva mi-ar lua fiecare oscior si fiecare muschi si mi le-ar rupe in mii de farame. Doare cum n-a mai durut de ani de zile. Doare la fel ca atunci cand R n-a mai fost in zona. Mai rau e ca, tocmai de aia, stiu deja ca, o data cu asta, o sa mai moara o bucatica de copilarie in mine, ca iarasi va fi liniste apasatoare prin suflet pentru ani la rand, ca o sa ma feresc din nou de oameni si ii voi trata pe toti la fel, cu un cinism cat Himalaya si, cireasa de pe tort, o sa imi mai creasca un mecanism de aparare hidos ca un neg pe varful nasului.

Sau, ar mai fi o varianta, contrar a ce sunt si a ce cred, m-oi duce sa fac ce-mi propune de vreo 3 ani AL (si pana azi am tot rezistat, ca mi s-a parut unfair), sa vad cum e sa-mi faca mie placere ceva care i-ar face pe ailalti sa sufere. Ca doar ce e fair in viata, nu? Dar tot cinism ar fi si asta. Si nici nu-s sigura ca mi-ar face placere.

Asadar, oare de ce imi fac toate astea? Ce ma impiedica azi sa mai cred, naiv, ca totul va fi bine? Ce-ar fi sa dau vina pe hormoni? Am auzit ca se poarta :))).

Sunt un om teribil de slab! Sau vulnerabil. Sau cum vrei sa-mi zici… Si cine are nevoie de asa ceva? Tata – mi-a spus-o acum, o data reintrat in spital, cand ma straduiam sa cladesc intre noi ceva ce n-a existat niciodata, ca sunt ceea ce in mintea lui inseamna un ratat. Nu tu copii, nu tu casnicie fara valuri, nu tu pozitie sociala. Numai calatorii si psihologie. Deplorabil. Ce-i aia? CUm am putut ajunge eu, fiica lui, asa ceva, aka nimic! M – nu-si doreste decat sa stie ca exista cineva care face in locul lui chestii. Cineva util, care sa actioneze in asa fel incat sa iasa lucrurile bine, dar care sa ii lase impresia si ca planul a fost gandit de el. Ca cineva cu care sa fim pasionali exista, dar in alta parte. D – ha! D nu vorbeste. Adica vorbeste, dar rar si nu despre el, nu despre noi. Si indiferent ca am tacut sau i-am spus cumva, chinuit, ce mai cred si ce mai simt, tot de tacere m-am lovit. Si probabil ca si tacerea lui are o semnificatie, dar m-am incapatanat pana duminica sa raman in lumea mea imaginara unde mi-era cald si bine si unde tot el ma ajutase sa ma bag! Si-acum am decis sa sparg balonul de sapun. SI nu e bine. Nu e bine! Oricum, pentru cei tocmai enumerati ceea ce sunt eu e semn de no good. Deci cine are nevoie de asa ceva, repet? Nimeni. Imi pare rau. Teribil de rau. Ca nu sunt cum ma vrea lumea. Am iesit si eu ce-am stiut. Dar asta sunt!

Concluzia: plm, fata, da-ti doua palme si revino-ti! Schimba naibii decizia, fii mai hedonista! A fi bine cumva! You’re enough to yourself! It should be enough!

Abia astept s-o iau azi pe dealuri!

 

Lasă un răspuns

 
