RSS

bff

24 Iul

De fiecare data cand merg la un concert de amploarea astuia cu Depeche Mode, ma ia o stare de euforie. Azi a fost insa ceva in plus. Cand m-am imprietenit cu A, canta undeva in fundal piesa cu Richard (sic! aka Personal Jesus). Eram in liceu (thursday years ago 🙂 ) si credeam ca Gahan si ai lui revolutioneaza muzica (poate ca asta au si facut). Le stiam toate versurile, le interpretam cu toata nebunia varstei si ni se pareau geniale.

Azi, cu acelasi Personal Jesus in fundal, ne-am regasit pe acelasi continent si am sarbatorit 20 si x ani de prietenie. Am ras, am dansat, ne-am dat afara plamanii si am ramas fara voce, redevenind pentru cateva ore adolescentele de altadata. Poate ca timpul o fi trecand peste corpul nostru fizic, but inside, my dear, inside nothing’s changed!

Ma bucur atat de mult ca am facut din nou asta impreuna!

Si fundal sonor, ce altceva decat D M

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 24 Iulie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
