RSS

Debate

22 Iul

De 3 ori mi s-a sters postarea asta. Parca e ceva ce n-ar trebui sa scriu sau ceva de care nu ar trebui sa-mi amintesc. In fine. Sa vedem ce mai reusesc sa rememorez…

Dezbateri de miez de noapte fierbinte:
-jucam cu totii propriile noastre piese de teatru, fara sa tinem cont ca adevarul e in alta parte si ca, poate, dand pe fata ceea ce suntem, am avea sanse mai mari sa fim fericiti;
– „atunci cand te-am aruncat pe usa afara, atunci te-am iubit cel mai mult, ferindu-te astfel de mine”.Oare de ce ar face cineva asta?
– Traim dupa reguli care ne ingradesc si vise, si viata, si dorinte, si, poate, devenire. Suntem pe de o parte, de o rigiditate care-ti da fiori, iar pe de alta, ne afirmam liberi. Cum merg astea impreuna? Cum te ajuta regulile de viata sa iesi din cutia pe care tocmai ele ti-au creat-o?
cat compromis suntem dispusi sa acceptam? Care-i proportia de viata pe care ne dam voie sa o avem?
– gasim rar in viata oameni alaturi de care timpul sa treaca fara sa ne dam seama si cu care sa avem conversatii cu semnificatie, oameni alaturi de care sa vrem sa construim ceva. Ei sunt sufletele noastre pereche. De ce am considera prezenta lor in viata noastra dispensabila?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Iulie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
