RSS

la buna vedere

07 Iul

Azi a fost ultima zi in firma a unui coleg de birou cu care am mai iesit la coclaurit cand si cand. Nu eram buni prieteni, ci oarecum amici. Mi se parea un tip citit, destept, tolba de jocuri de cuvinte, dar nejustificat de plin de el si extrem de insistent (genul stalker, cum i-o spuneam adesea).Totusi am avut si momente faine impreuna, in care am rezonat frumos. En fin…

Asa, de adio, am primit de la el, in dar, o carte. Frumos gest, nimic de zis, dar l-am etichetat ca fiind atat de impersonal. M-as fi bucurat mult daca imi scria doua vorbe pe cartea aia sau daca mi-ar fi dat o simpla foaie cu doua vorbe pentru mine. M-as fi bucurat mult daca am fi iesit pentru o ultima data la o bere si o poveste impreuna. Pentru ca,pentru mine, amicitie inseamna contact si timp.

Dar nu.El n-a simtit nevoia asta,desi gestul facut vorbeste despre faptul ca s-a gandit la mine,ceea ce apreciez,de buna seama. E insa in mine un soi de tristete, ca si cum capitolul asta de fapt a fost nicicum.Sec.Fara substanta.

Oricum, good bye,M and good luck!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 7 Iulie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
