RSS

fanul se usuca mai bine pe soba

25 Iun

Saptamana asta se incheie apoteotic. Mi-am dorit experiente noi, uite ca am. Dupa ce ieri am dat o tura de vreo 14 km prin muntii patrie, fara apa sau echipament corespunzator, la finalul ‘expeditiei’ am cazut lata intr-o capitza, unde mi s-a parut mie locul ideal sa vegetez. Si n-ar fi fost rau deloc daca ma rezumam la a sta acolo doar pentru o baie de soare, citit si uitat la filme.Dar nu, eu mi-am dus povestea mai departe si mi-am zis ca,mvai,cat de frumos ar fi sa si dorm acolo, sub cerul instelat, cu sunetul rauletului la cap pe post de lullaby. (ce carti oi fi citit eu la viata mea?)Foarte frumos. Romantic, numai eu cu gandurile mele. Identificat Carul mic, Orionul si Casiopeea, meditat asupra faptului ca tot ceea ce ne pare greu de obtinut devine mult mai tentant si ca a ne juca cu mintile si emotiile oamenilor poate fi interesant pe moment, dar poate avea efecte nefericite a la longue. Una peste alta, ce-mi puteam dori mai mult?  Hmmmm… un pat si caldura,de exemplu?Neah… Si totul a fost minunat, pana a dat roua si frigul.Si pe cand am ajuns ca pisicul din banc, spunandu-mi ca eu mai ‘capitzez’ 5 minute, dupa care ma retrag la plapumica, in cabana n-am mai putut intra pe motiv de caine nebun si foarte teritorial, la vreo 50 de kile, mititelul, plasat fix in fata usii. Asa ca iata-ma, la 6 dimineata, botita de somn, inghetata si uda, dand ture de incalzire pe malul apei, asteptand sa se trezeasca lumea si zicandu-mi ca viata e frumoasa!

Oricum, concluzia noptii: don’t mess with me! 🙂

Asa,si cam cati … prieteni de suflet poate avea un om intr-o viata?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 25 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
