RSS

romanica

22 Iun

Inteleg ca nu la toate firmele de (pseudo)stat poate merge usor si frumos ca la Electrica (depus cerere online, rezolvat problema in sub 2 minute). Inteleg ca e greu sa faci un formular online la care clientul sa poata adauga atasamente,  ca doar n-ai angajat IT-isti competenti (de ce ai face-o? ca doar is scumpi foc, nu?); inteleg ca trebuie sa ma vada cineva la fata din firma ta ( de preferat o ghiseista abulica), ca altfel nimeni nu crede ca am apartament si am dreptul sa fac ce vreau cu el atat timp cat platesc darile; inteleg ca nu poti rezolva totul cu un singur telefon, ca-n State, ca nah, nu am copyright sau semnatura electronica pe voce si oricum astia din State is vai de capul lor, dar in plm, macar pune-mi pe un site lista de documente ce trebuie sa ti le prezint daca vreau sa ma debransez de la Termoficare si sa imi pun centrala proprie.

Dar de ce sa ma ajuti? Mai bine fac coada la usa firmei tale de vreo 10 ori (ca doar timpul meu nu costa bani), sa dau sa manance si unei guri de salariat incompetent la stat. Ce sa zic, ghinionul meu ca mi-am luat apartament care nu-i la cheie. In rest, totul bine! Btw, vrea cineva sa inchirieze un apartament in locatie super-buna pentru Untold?

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
