RSS

FlightX

22 Iun

Super zi, ieri. Ceva adrenalina si multa euforie. Incercat simulatorul de Airbus 320. Decolat si aterizat pe El Prat, la Barcelona, vazut orasul de sus, in toata splendoarea lui si apoi inca doua decolari, una de pe Skiathos, a doua de pe Kerkira. Adevarul e ca mi-au furat ochii peisajele si nu prea am idee ce era cu toate luminitele si butonasele de la bord, dar nu-s eu tocmai omul tehnic. Cred insa ca domnul care m-a initiat si insotit avea capul banita la final dupa tirul de intrebari la care l-am supus. Totusi, bonus, pentru ca paream curajoasa, nu priceputa, ci curajoasa, repet, sau poate doar ca sa tac, am avut parte de un loop si de un crash. Awesome! Si cum in cele 40 de minute platite abia am apucat sa ma dezmeticesc , mi-am promis ca voi repeta experienta. Mai am de ‘vazut’ si incercat Innsbruck si Madeira. At least. SI poate ma prinde microbul si in loc de masina imi voi plati lectii de pilotaj pe bune. Which I doubt, but … Hehe!

Si ca sa aveti imaginea unui om fericit, aka me, imaginati-va largimea zambetului dupa experienta asta, plus schimbatul a cateva vorbe cu oameni plecati departe :).

Asa incat pot spune ca saptamana asta, care se anunta cam terna, tocmai a primit un strop de glamour. Ceea ce ma face sa imi doresc sa-mi condimentez fiecare saptamana de acum incolo cu ceva mai special. Sa fie asta doar ‘a wishful thinking’? Speram ca nu.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
