RSS

mid-week getaway

15 Iun

Hmmmm … Sunt ani buni de cand n-am mai facut mid-week getaways. Candva ele erau o regula, iar acum cateva saptamani mi-am amintit cat de bine imi prindeau iesirile de gen, asa ca ideea a reincoltit pe undeva prin creierasul plictisit si obosit de contorsionari. Ieri, pentru ca nervii mei erau ghem de sarma ghimpata, m-am autoinvitat in vizita cat mai departe cu putinta, am calcat acceleratia la podea si am sters-o din oras. Cat de repede am putut. Si n-a fost o idee rea deloc. Drum ca in palma pana la un punct si nesperat de liber. La destinatie, aruncat cat colo pantofii galbeni cu toc (foarte Dorothy like) si plimbat desculta prin iarba inalta (se pare ca am parte doar de prieteni lenesi care nu-si cosesc pajistea), scrutat dupa trifoi cu patru foi, ras mult emitand pareri despre originea unor expresii uzuale, ascultat pasari, rau, padure, stat la foc si mancat slanina prajita, peste si cartofi copti, jucat cu iepuri si intors acasa dupa miezul noptii cu creierul spalat de capricii si bine limpezit cu bucatele de cer albastru.

Ca sa n-o mai lungesc, abia astept urmatoarea tura. Si cel mai misto e ca imi pot face singura surpriza plecarii. Oricand e un moment potrivit.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
