RSS

Patesti

08 Iun

Am pierdut. Sau acum am constiinta ca am pierdut. Pierdusem de fapt inca inainte de-a incepe jocul, dar speranta, bat-o vina, se pare ca nu stie sa iasa din scena cu gratie. Armele partilor au fost diferite si inegale si se pare ca in ziua de azi rationalul cam iese invingator, tocmai acum, cand sunt gata sa prea-slavesc binefacerile imbratisarii laturii emotionale a oamenilor. Totusi, mi-a placut sa joc si, per ansamblu, nu cred ca mi-a facut rau. In plus, inarmata cu ce-am asimilat de prin Braveheart si Ultimul samurai, m-am gandit ca viata iti mai rezerva si finaluri fericite sau suprize placute. Care, surprize, nu ca au lipsit, dar au fost percepute la un ‘amperaj’ mai mic decat cel necesar pentru pastrarea perpetua a unei stari de bine. Si n-as sti sa spun daca de vina a fost sarcina electrica sau timpul. Poate a fost prea marea aviditate de intimitate si atentie. Dunno.

Asadar, scopul de acum incolo e injectarea in propriul sistem a unor doze consistente de raceala si ‘mi se rupism’. Sau poate doar hardwork again.

Si uite cum, acestea fiind zise, a aparut, la propriu, soarele, printre picaturi grele de ploaie, in mijlocul cerului gri. La 9 seara. Enjoy!

Dar sunt sigura ca …

src

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
