RSS

filosofie de 2 lei

08 Iun

Pendulez intre a ma arata vulnerabila si a ma arata stapana pe mine. Pentru ca daca vorbim despre a fi, nu de a se arata, sunt din cap pana in picioare emotionala, adica vulnerabila (cum, de altfel, suntem cu totii la debut).

Stapanirea de sine vine la pachet cu mandria ca vai, in ochii celorlati am dat bine, am fost congruent cu scara de valori social acceptata. Si de multe ori cu multumirea ca n-ai picat in penibil sau ca te-ai facut de ras spunand ce ai simtit la un moment dat sau dand si neprimind ceea ce iti doreai in schimb. Dar in acelasi pachet sunt incluse, si nu in cantitati neglijabile, frustrari, raceala vecina cu nepasare, inflexibilitate, framantarile si mult-mult gri. Dar daca ma arat stapan pe mine, oare nu-i vorba numai de un orgoliu, poate prost gestionat?

Treaba e ca-s orgolioasa. Si desi imi place ce imi da vulnerabilitatea – deschidere, emotie, zambete, schimbare – nu pot sa nu pun uneori sub semnul indoielii noul drum pe care l-am ales. Poate si pentru ca sunt insetata de lucruri pe care nu le-am mai primit de multa vreme.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Iunie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
