RSS

24 Mai

Se pare ca numarul persoanelor pe care ajung sa le consiliez creste. Pro bono, sa ne intelegem. Sigur, lucrurile pot fi privite si altfel, adica imi creste numarul de cunoscuti de a caror evolutie imi pasa si carora se pare ca le e util suportul moral pe care il acord atunci cand ceva nu le merge cum isi doresc prin viata. Mai mult, e vorba de oameni despre care imi imaginam ca-s tari si pot duce multe, carora n-as fi zis ca le-as putea fi vreodata de folos. Nu stiu cum am ajuns aici, probabil ca-s un om mai sensibil si mai bun decat las sa se vada. SI o incursiune semi-rationala in lumea emotiilor chiar ajuta. Sau probabil ca am invatat sa ascult cand trebuie si sa vorbesc mai putin si mai cu substanta. Sau asta imi place sa cred. Ma bucura ca pot ajuta? Cu siguranta. Ajut cu adevarat? Asa s-ar parea dupa zambete si apropiere, desi feedback direct primesc mai putin. Chestia e ca inca n-am invatat cum sa ma detasez eu de problemele celor din jur. Mi le incarc in suflet. Not good!

Si mai e si nemultumirea ca (,) capacitatea de a darui stari de bine altora nu vine insotita de abilitatea de a aranja lucrurile in viata proprie si de obtine propriul zen.

 
 

Lasă un răspuns

 
