RSS

20 Mai

Pur si simplu mi-e frica sa scriu ce gandesc acum. Pentru ca nu vreau sa acord cuvintelor puterea de a ma urmari sau de a distruge. Si totusi am sa scriu pentru ca vreau sa am aici radiografia propriilor ganduri si emotii.

De departe cel mai dificil lucru pe care e posibil sa il am de facut si pe care, de fapt, nu mi-am imaginat vreodata ca il voi face, este sa-i dau drumul. Sa-i dau drumul din mine, sa fie fericit acolo unde crede el ca e mai bine sau mai potrivit pentru el. Pentru ca il iubesc.

Iar daca ma iubesc pe mine, o sa ma las sa fiu trista, o sa ma las sa ma doara, o sa ma las sa nu inteleg si sa fie ok asa, iar mai apoi, poate, voi ajunge si sa pricep. Si sa ma iert pentru a fi renuntat la lupta din cauza unor deductii, tocmai atunci cand am trait pentru prea putin timp senzatia ca poate fi si frumos. Pentru ca nu sunt suficient de buna sau frumoasa pentru cineva.

Toate astea pentru ca viata nu-i o insiruire de evenimente care sa ne faca placere, ci mai degraba un lung sir de lectii care ne cresc.

Dar, Doamne, cat m-am saturat de crescut si de lectii, de durut si de strategii, de cautari si de false gasiri.

 
 

Lasă un răspuns

 
