RSS

vineri

14 Mai

2 ore si mai bine de plimbare si povesti in raceala noptii pe care abia am simtit-o candva, spre dimineata. Ne-am spus bune si mai putin bune. Ne-am disecat putin, ne-am pus in reflector lucruri personale despre care vorbim mai greu sau deloc cu altii, ne-am mai povestit niste descoperiri despre lume si despre propriile persoane si poate am mai facut impreuna un pas mic spre noi insine. Si-au mai ramas atatea lucruri nespuse.

Oricat de viteaza si detasata vreau sa par, din mine se rupe dureros cate putin atunci cand, dupa un asemenea episod, fiecare o luam in directia lui. Si nu inteleg de ce ne e atat de rar dat in viata sa ne intalnim cu asemenea oameni si apoi sa ii putem pastra alaturi. Probabil ca de asta bocesc acum. Sau poate pentru ca nu stiu, chiar nu stiu cum ma voi multumi de acum incolo cu mai putin de atat.

 
 

Lasă un răspuns

 
