RSS

the power of negativity

11 Mai

2 lucruri m-au marcat azi pana la ora asta:

  1. nu sunt destul de puternica inca sa-mi mentin buna dispozitie si determinarea atunci cand cineva vine sa ma dea jos de pe norisorul pe care m-am urcat. Vorba unui coleg: ‘e mai usor sa te trag eu in jos (sic!) de pe masa pe care te-ai catarat, decat sa ma tragi tu sus, langa tine’. Ma intrebam totusi, in context, ce te-ar face sa nu vrei macar sa vii pe masa, sa vezi cum e, cand ai o vaga banuiala ca ar putea fi mai placut acolo.

2. oare chiar atat de diform sa percep eu realitatea, ceea ce mi se intampla si ce simt? Inseamna ca-s mai rau decat o varza. Mai mult ca sigur ca in anumite stari de spirit e mai greu sa acceptam unele informatii si ne cream un blocaj in fata lor. Cu atat mai mult cu cat mesajele transmise sunt confuze. Si e foarte probabil sa ne cream o poveste in cap care sa ne placa pe moment si sa ne faca sa ne simtim valorizati. Dar chiar in halul asta sa fiu incat sa nu inteleg chestii elementare (mon cher Watson?)? Oare sunt in felul meu un soi de MC? Bleah … fir-ar sa fie!

Mda, de azi nu voi mai zambi asa deschis cum o faceam. Va fi alt zambet. Nu-ti voi mai zambi tie, ci voi zambi unei stari de spirit pe care am avut-o si pe care mi-o mai doresc. Voi zambi pentru ca imi sta mai bine asa, pentru ca poate ajunge ceva si la serotonina si dopamina mea si le lasa impresia ca mi-e bine.

Fir-ar sa fie el, locus de control extern!

 

 
 

Lasă un răspuns

 
