RSS

09 Mai

Am contat la modul la care mi-am dorit in ecuatiile prea putinor persoane. Oamenii au dorit de la mine in general servicii sau passe-temps, pentru ca sunt capabila sa ofer ajutor si sa fac chestii bune si pentru ca pot sa sustin o discutie, cu conditia ca subiectul sa nu fie tocmai fisiunea nucleara sau fizica cuantica. Foarte rar am intalnit insa oameni dispusi sa-mi acorde timp, asa cum am avut eu nevoie. Cred asta e motivul pentru care, dupa 12 ani, mai am momentele mele in care mi se umezesc ochii cand ma gandesc la R. De la el am primit timp si atentie, ba chiar prea mult. Eu am oferit declaratii, vorbite si aratate. Si lucrurile au functionat bine si foarte bine pana m-am hotarat eu, tampita decizie, ca vreau si inelul pe deget.

Azi nu mi se pare firesc nici sa cersesc atentie, rabdare si timp, nici sa astept sa se intample daca celalalt nu simte asta. Asa incat, oricat ma doare carnea pe mine, am doar doua variante care nu-mi sunt, niciuna, proprii:

  1. renunt la relatie
  2. spun urgent cum ma face atitudinea celuilalt sa ma simt

Dupa cum ma comport, merg spre renuntarea la relatie. De ce aleg calea asta? Dunno… Sau poate stiu… ca sa pot spune ca eu am respins, nu ca am fost respinsa. But let’s face it, sunt respinsa. Nu intotdeauna, dar sunt. Cel putin nevoile mele sunt.

 
 

Lasă un răspuns

 
