RSS

08 Mai

Ma enerveaza ca, desi zic ca inteleg ce se petrece cu mine, adica stiu cumulul de factori ce ma aduce in starea asta, nu reusesc sa depasesc faza tampita in care macin zi si noapte aceleasi ganduri, aceleasi vorbe si nelinisti. Decizii nenumarate, actiuni … zero! Parca e cineva cu o lesa care ma tine. Ce drequ mai am de pierdut? Ce nu inteleg? Unde-s eu cu toate nevoile mele cu tot in toata nebunia asta?  Oare de ce mai am nevoie ca sa am incredere in mine? De ceva anume in mine, nicidecum in exterior. Cred ca aici se rupe filmul. Fir-ar sa fie! Sau mai stii, o fi doar SPM. KKT!

 
 

Lasă un răspuns

 
