RSS

duminica

07 Mai

Daca e sa ne luam dupa Chapman, limbajul pe care il inteleg eu ca iubire e timpul semnificativ pe care il petreci cu mine.Weekendul trecut, cel cu 1 mai-ul adica, mi-ai umplut rezervorul.

Asa cum banuiam, limbajul tau e contactul fizic. Din perspectiva asta, ma gandesc ca pentru tine acelasi weekend a fost prea putin semnificativ. Dar cred ca asa te-ai amagit tu ca de fapt nu e nimic grav la mijloc. De discutat aici ce inseamna sa inseli. Dar ar fi total neinteresant, zic.

Una peste alta, vestile nu-s taman bune pentru niciunul dintre noi, zic, separat luati, dar acuma n-am chef sa scriu concluziile pentru ca senzatia de ‘bleah’ a zilei e prea puternica … caci (vai ce imi ‘place’ cuvantul asta) numai ce imi mai apare o tema de meditatie: ce-i aia respect pentru cineva (la care se adauga usoara frustrare, controlabila totusi si ca, de fapt, nu contezi deloc in ecuatiile in care ti-ai dori sa fii mai mult decat necunoscuta x (sau, in cazul de fata cs)). Meditatia in sine nu mi se parea foarte provocatoare, lucrurile fiindu-mi clare pana ieri. Da’ uite ca nu-s, intelesul termenului fiind, pentru unii, foarte lax . Pe scurt, respect inseamna, dupa mine, printre altele, ca daca s-a schimbat un program pe care tu l-ai stabilit si in care m-ai inclus, anunta-ma. Ma intereseaza prea putin ca s-a schimbat sau din ce motive. Dar vreau sa am libertatea sa decid ce fac cu timpul meu in cunostinta de cauza. Ori se pare ca respect nu-i asta. Si atunci ce naiba e?

Noroc cu ziua de sambata.

 
 

Lasă un răspuns

 
