RSS

lectie

26 Apr

Voiam sa scriu despre ce-i aia prietenie pentru mine. Am scris si sters de cateva ori ce aveam de zis. Pentru ca mi-am dat seama ca de fapt astazi nu primesc decat ceea ce am dat si eu la un moment dat in relatii de gen, as in ‘mai nimic, implicate catre 0’. Lectia pe care o iau cu mine si de care sper sa fiu suficient de constienta incat sa mi-o aduc aminte atunci cand va fi cazul e ca, in ceea ce numesc eu prietenie, e de preferat sa fie implicare de ambele parti, chiar daca nu neaparat simultan, onestitate si transparenta. SI comunicare. Si empatie. Pentru ca daca astea lipsesc, esti pentru mine sau sunt pentru tine doar un ‘passe-temps’ ca oricare altul, pe care cel putin una din parti nu da prea multe parale.

Ori eu astazi nu prea mai am timp si chef sa pierd vremea cu oameni si lucruri fara miez.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Aprilie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
