RSS

23 Apr

Nu prea cer lucruri. De teama sa nu mi se refuze. Pentru ca mai mereu am senzatia ca in spatele refuzului e altceva. Si sigur are legatura cu cat de mult imi doresc sa pastrez in viata mea anumiti oameni. Si daca cer, o fac intortocheat si indirect si subinteles, sa nu cumva sa pic prost. Atitudinea asta si luatul personal nu cred ca-s nici lozurile castigatoare si nici sanatoase nu-s.

Poate as putea invata o lectie din faptul ca in ultima vreme, atunci cand am cerut, cineva a gasit o formula sa imi ofere ceea ce mi-am dorit.

Oare as putea sa cer ceva acum si sa mi se implineasca? 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 23 Aprilie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
