RSS

14 Apr

Ok. Intr-o minte infricosata nu e loc de vise. Asa incat e timpul sa aerisesc putin mansarda si sa fac curatenia de primavara. Aerul curat n-are a strica.

M-am lasat in ultima vreme prinsa in nebunia altora. Ei bine, a mea e mai frumoasa si mai constructiva. Are si ceva urme de roz si ma face sa ma simt bine. Asa incat planul e sa raman cu ea si cu tot ce imi place deocamdata in viata mea. Iar daca se impotriveste cineva, il vom ignora cu eleganta!

Iar daca ma mai las tarata de valul nefericirii sau opacitatii altora si mai scriu porcarii de genul ‘end of the road’, sa-mi fie rusine! Asta nu e fata pe care am crescut-o pana acum! O fi end of a road, but there are many more others…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 14 Aprilie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
