RSS

vreau

03 Apr

Acestea fiind spuse, vreau o surpriza, o vibratie pozitiva, o vorba buna, o plimbare aiurea pe strazi in vanticel caldut de seara, o leneveala pe o terasa, la soare, o prajitura raw-vegan, o tigara de foi, o rochie noua in care sa ma simt admirata, o conversatie desteapta din care sa iau si in care sa dau, o alta lejera si jucausa in care sa rad cu gura pana la urechi, un zambet pentru mine si inca un zambet pe fata interlocutorului, un buchet de flori, cursul de dansuri, un moment de complicitate, o carte buna si usurica, o joaca copilareasca in parc sau aiurea, un mar zemos si dulce din care sa musc cu pofta.

Le-am cam amestecat, ca pana la urma prajitura si rochia si cartea si florile mi le pot oferi singura. Iar zambetul mi-l pot eu agata cumva dupa urechi. Dar pana la urma nu asta-i ideea. Am nevoie de fapt din nou de putina copilarie. Asa, pe-un fund de pahar, uitata-ntr-un buzunar, strecurata printre degete, lipsita de griji.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Aprilie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
