RSS

mda …

15 Mar

Giiiizaaaas! Cred ca in saptamana asta, inceputa sambata, mi-e dat sa-mi traiesc toate fricile si complexele, conectata la ele ca la priza. Mda, probabil e momentul fie sa-mi depasesc mediocritatea si superficialitatea, fie sa mi le accept si sa ma obisnuiesc cu ele. Dar chiar nu-mi doream ca in relatia asta sa ma simt ca si un copil tampit care nu ca nu pricepe, ca intelege la suprafata despre ce se vorbeste, dar nu poate trece de un anumit nivel de adancime si nu are destule cunostinte si deschidere ca sa poata ajuta la gasirea solutiei sau la a furniza o idee buna. Si moare de ciuda.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Martie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
