RSS

notes to self

09 Mar

Voi nota ziua asta in calendar ca fiind acea zi in care fie am dat dovada de prostie maxima sau hai sa o numim naivitate inadmisibila la 40 de ani, fie de feeling bun.

Sa nu-si imagineze cineva ca nu-mi dau seama  ce mi se intampla. Ba imi dau seama suficient de bine si cum a fost jucat jocul si pe ce anume s-a mizat si unde am pierdut eu controlul si unde m-am comportat ca o adolescenta lipsita de creier. Insa si unde am castigat si unde am jucat bine pentru a-mi atinge scopul. Dar in momentul asta al vietii mele, uite ca prefer sa am incredere neconditionata in anumiti oameni, sa mai las garzile jos si sa ma mai gandesc si la bine. S-ar putea sa o musc urat? Oh, da. Foarte urat.Se va intampla? Sa zicem ca sunt ceva sanse. Sunt insa impacata cu decizia luata? Da, fara indoiala. Ce voi regreta daca se intampla? O excursie in Peru si una in Cambodgia nefacute si ceea ce parea o prietenie altfel.

In alta ordine de idei, in ultimele 10 zile am asistat la niste demonstratii de strategie aplicata interesante, la punerea in practica a unor teme bine facute. De invatat din asta! Multe…

In concluzie, sunt nerabdatoare sa vad ce-mi rezerva viitorul …

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 9 Martie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
