RSS

tata

02 Mar

N-am avut niciodata o relatie deosebita cu tata. Ba chiar au existat momente in care pur  si simplu ne-am ignorat. N-am simtit niciodata ceea ce cred eu ca ar trebui sa fie dragostea parinteasca, desi e posibil sa am eu asteptari nerealiste. Si stiu si ce inseamna utilizarea generalizarii. Asa incat nu disecati neaparat de ce am folosit ‘niciodata’.Mai degraba l-am perceput extrem de rece si distant, mult prea preocupat de munca, pozitie sociala, imaginea proprie si a familiei in societate, de cum sa facem sa dam bine si sa nu fim niciodata datori nimanui. Intr-o vreme chiar se lauda cu faptul ca daca nu il sun cand sunt plecata undeva, e linistit pentru ca inseamna ca totul merge bine. Da, uneori cred ca ii era chiar teama ca as putea sa dau un semn de viata sa il rog ceva. Iar asta ar fi fost, cred, un deranj. Sau o bataie de cap. Iar pe mine m-a dezamagit atitudinea asta. Sau poate mai degraba faptul ca nu intelegea ca as fi sunat daca la capatul celalalt al firului m-ar fi intampinat o voce calda.

Cu toate astea insa, mi-a fost de mare ajutor in ultima vreme. Scartait, marait, dar de ajutor. Si apreciez asta. Pana la urma, conform lui Chapman si a oferi servicii e o forma de iubire, asa incat poate nu ar trebui sa fiu atat de dura si de  radicala.

Anyway, azi tata e in spital. N-a sunat sa spuna prin ce trece. Pentru ca el crede in continuare ‘no news is good news’. Stiind insa ce urmeaza, mi-e teama ca s-ar putea sa nu mai avem cine stie cat timp impreuna.  Si mi-ar placea mult ca noi doi sa putem vorbi impacati si despre emotiile noastre, sa gasesc modalitatea sa-i spun ca, desi indepartati unul de celalalt, totusi il iubesc. Si ca desi framantarile si furtunile mele interioare (si chiar si cele exterioare) i se datoreaza in buna parte, si ceea ce e mai bun in mine tot de la el am. Dar nu stiu de ce, simt ca aceasta conversatie, eliberatoare as zice, nu va avea loc niciodata.  Pentru ca niciunul dintre noi nu are nici curajul, nici puterea sa o faca.

Asteptand insa, chiar imi doresc, drept cadou de ziua mea, sa treaca cu bine peste hopul asta si sa mai fim impreuna o vreme, asa, in aridul nostru emotional.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 2 Martie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
