RSS

de-ale weekendului

26 Feb

Oricat de bine am incercat eu sa ma ascund in weekendul asta, gandurile tot m-au gasit si mi-au tinut companie. Am urcat munti, m-am catarat in casute din copaci cu o turma de copii pe urme,  ba chiar am ras pana la lacrimi cu aceiasi prunci, am schiat pana m-au lasat genunchii, m-am umplut de soare si m-am clatit in ochi albastru de cer. Si totusi creierasul meu, nu si nu, ca el vrea sa rumege, ca doar materie prima pentru crosetat povesti si nelinisti si nesigurante avem.

Ei bine, in momente din astea realizezi ca te simti mai apropiat de oameni pe care ii cunosti de putina vreme, decat de cei cu care ti-ai petrecut ultimii ani, ultimele vacante si o sumedenie de weekenduri. Pentru ca, dupa mine, a fi impreuna ca sa nu fim singuri o fi avand ceva valoare, dar cu siguranta nu atat de mare ca aceea a timpului cu miez, impartasit, a timpului in urma caruia ramai cu ceva si cresti (asta ca sa parafrazez ceva ce am auzit vineri). Pentru ca atunci cand simti nevoia sa pui in cuvinte o bucatica din sufletul tau sau pur si simplu sa fii tinut de mana fara un motiv anume, stii ca doar putini ar incerca sa asculte, sa inteleaga si sa intinda mana.  Pentru ca e destul de greu sa ii gasesti pe cei in fata carora sa poti fi tu, ala vulnerabil si sa nu-ti fie teama.

In alta ordine de idei si oarecum fara legatura, friday was a beautiful day!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 26 Februarie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
