RSS

A

20 Feb

Vag imi aduc aminte ca am mai avut vreo 2 posturi cu titlul asta. Si tot despre aceeasi A erau. S-au intamplat (ele, posturile) si se intampla si cel de fata cand ma ia cu dor de ea. Pentru ca, din cand in cand, nu foarte des, dar foarte dureros, realizez ca ea e pentru mine acel cineva special caruia vrei sa ii impartasesti starea ta de bine, aia pe care nu o poti explica celor din jur pentru ca e prea personala, acel cineva care stii ca intelege si prin ce treci si pasii ‘condamnabili social’ pe care i-ai face la un moment dat.

Si tocmai de aceea, am pus azi mana pe telefon (chestie care mi se intampla rar, pentru ca, dupa mine, vorbitul pe sarma, spre deosebire de cel fata in fata, e al naibii de impersonal si de lipsit de substanta) si in 15 minute de povesti, printre 1001 prostioare spuse intr-o doara, am primit cadou exact frazele de care aveam nevoie si care au facut ca oceanul interpus la propriu intre noi  sa nu mai para chiar atat de mare. Senzatia ca te strange cineva in brate si nimic rau nu ti se poate intampla acolo.

Thx , dear! Mi-ar placea mult sa pot sa fac si eu asta pentru cineva intr-o buna zi.

 

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 20 Februarie 2017 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
