RSS

16.02.2017

16 Feb
  1. Ciudat  si turbulent vartej de emotii si sperante aproape uitate se naste in mine si se cere lasat la lumina. Deocamdata insa nu razbate decat cate un zambet fastacit in colt de gura. Si asta cand si cand. Nu ca starea generala n-ar fi una de-a dreptul fantastica.

Nefiresc pentru mine, astept, cu oarecare rabdare, ca proiectia gandurilor pozitive (surpriza, nu?) sa se materializeze. Si inghesui undeva, intr-un colt prafos de minte urmele de indoiala si contrele. Pentru ca, nu-i asa?, visatul cu ochii deschisi n-a facut rau nimanui. Si constat ca rationatul nu mi-a produs niciodata atat liniste si seninatate ca simtitul. Si atunci de ce l-as mai folosi pe primul atat de constant si cu atata obstinatie?

Parafrazandu-mi o prietena, avem nevoie de asta. Doar ca e destul de greu sa nu ai cui spune de ce esti intr-atat de fericit incat din caramizile cu care viata a aruncat in tine in anul care-a trecut, ti-ai construit scara (chiar si asa, subreda) spre un petic de cer.

2. Si la asa un punct 1, punctul 2 n-ar mai fi trebuit sa existe. Si totusi, uitandu-ma retrospectiv la ce-am mai scris pe aici, cumva intr-o incercare de a ma reconstitui pe mine insami, constat ca prea des am lasat lucruri nespuse, subintelese, presupuse. Sa fi venit oare timpul vorbirii si asumarii?

 
5 comentarii

Scris de pe 16 Februarie 2017 în Uncategorized

 

5 răspunsuri la „16.02.2017

  1. INTJ

    24 Februarie 2017 at 12:19 PM

    Si atunci de ce l-as mai folosi pe primul atat de constant si cu atata obstinatie?” … pentru ca stii (sau banuiesti) ca simtitul iti poate aduce si opusul celor enumerate? poate ca la tine nu se aplica, da’ pentru mine asa stau lucrurile: au trecut trei luni de cand mi-am schimbat „meseria” din horticultor in legumicultor si tot n-am curaj sa folosesc iar simtitul …

     
  2. fabricadenimicuri

    24 Februarie 2017 at 12:45 PM

    Cred ca nu te inteleg exact. Ceea ce iti pot spune e ca simtitul nu te prea inseala. Cu rationamentul … hmmm, exista mai multe cai de a demonstra ca 1 cu 1 fac 2 si inca vreo 3 teorii in care se poate demonstra contrariul. Cu simtitul e simplu: iti apartine, e subiectiv, stii clar daca e frica, furie, bucurie, durere. Pot fi si toate deodata. Nu neaparat ca-s fan simtit. AM evitat asta pana acum. Doar ca perioadele cele mai bune din viata au fost cele in care am simtit ceva. ALtceva decat frica, ce-i drept.

    Faza cu horticultor si legumicultor imi scapa.

     
    • INTJ

      25 Februarie 2017 at 7:38 PM

      floarea a murit …

       
      • fabricadenimicuri

        26 Februarie 2017 at 10:21 PM

        propozitia asta inseamna ceea ce cred eu ca inseamna? Si de ce n-ai zis nimic pana acum? oare ce as putea sa zic sa nu sune aiurea, lipsit de continut …? Cum esti?

         
      • INTJ

        27 Februarie 2017 at 12:44 PM

        da, ai inteles corect. n-am zis nimic pentru ca nu stiu cuvinte care nu sa fie, vorba ta, lipsite de continut … fie ca-i vorba de floare sau de leguma. revenind insa la comentariul initial, repet ce am mai spus mai demult: ratiunea e atuul speciei in lupta (instinctuala) pentru supravietuire (si deci nu-i treaba ei sa produca liniste sau seninatate).

         

Lasă un răspuns

 
