RSS

12.10.2016

12 Oct

Cred ca am mai invatat ceva zilele astea. Si o scriu de teama sa nu cumva sa trec pe langa lectia asta fara sa o bag bine la cap. In ultima vreme mi-a placut sa cred ca imi sunt cel mai bun si singurul prieten si ca, orice s-ar intampla, ma am pe mine drept sprijin si cam atat. Ultimele zile mi-au aratat ca, desi sunt, de multe ori, motorul care pune in miscare lucruri, exista situatii in care ceilalti pun umarul serios alaturi de tine, in care oameni necunoscuti te ajuta mai mult decat propria familie, in care merita sa nu ramai in turnul tau de fildes si sa te bucuri de compania celorlalti.

Si cred ca pendularea asta a mea si invatatura primita fac parte la procesul de revenire la echilibru. Sa fie primit!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 12 Octombrie 2016 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
