RSS

dar numai pana aici

06 Oct

In urma cu cativa ani am facut un exercitiu: sa imi rog oamenii apropiati sa scrie cateva motive pentru care tin la mine sau cateva lucruri care le plac la mine. Un fel de fereastra a lui Johari, dar cu un impact emotional mult mai mare.

Nah. Si m-am gandit eu ca as vrea sa stiu daca si de ce tine tata la mine. N-am aflat atunci. Pentru ca, i-a explicat mamei, nu mie, ca n-are de ce sa scrie asa ceva, doar se vede din fapte. Poate ca daca as fi vazut ceva, n-as mai fi intrebat, ma gandesc eu, dar nu-s in papucii lui. Oricum, atunci am pus niste etichete si nu uit.

Astazi am nevoie de ajutorul tatalui meu intr-o chestiune importanta din viata mea, asteptand exact acele fapte de care vorbea candva. Si as minti sa zic ca nu mi-l ofera, dar il asezoneaza cu nervi, cu ridicari de ton, opintit si oftat si nu pana la capat. Adica ceva de genul: fac, dar nu azi, fac, dar nu asta. Desi exact azi si asta ar fi necesar sa se intample. SI ma intreb: cum e totusi faza cu vazutul din fapte?

Nu pot decat sa imi doresc ca totul sa se rezolve cu bine!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 6 Octombrie 2016 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
