RSS

16.09.2016

16 Sep

is-quentin-tarantino-directing-2016-c0f7f

Am vazut pe undeva (pe unde altundeva decat pe fb?) o poza la care comentariul era ‘Cine naiba a regizat 2016? Quentin Tarantino?’.   Nu pot fi decat de acord. SI stiu ce spun, ca doar sunt fan. Anul asta a condensat pana acum pentru mine tot ceea ce nu mi-am inchipuit ca as vrea sa traiesc ca experienta, plus niste experiente pe care le-am tot amanat, ca stiam eu ca n-or sa ma incante prea tare, plus lectii din care ar fi trebuit, cred, sa invat una-alta. Si zau daca n-a fost sange pe pereti. La propriu si la figurat. Aha, si sa nu uit de o vacanta de vis in Mexic, prin ianuarie, asta bonus de inceput de an, ca sa imi tina cumva moralul pe linia de plutire pe parcursul anului. Ca sa fie clar cat de grava e situatia, aflati despre mine ca am ajuns sa citesc horoscoape, sa aflu cand se termina o data toata tarasenia. Asta in conditiile in care n-am mai pus mana pe asa ceva de la 1900, toamna.

Si pentru ca vorbeam de lectii, cred ca la cata rabdare mi-am cultivat anul asta, puteam sa imi deschid un magazin sa vand lumii, sa ma declar mic producator si sa cer subventie,  puteam sa dau si la export, productia fiind mult peste asteptari. Acum, daca ma gandesc la rece, nu stiu daca am chiar invatat temeinic lectia rabdarii, ca inca bat marunt din picior si ma imbufnez daca cineva intarzie 10 minute sau daca altcineva bate campii, dar de pus in practica stiu ca am pus-o, mai de voie, mai de nevoie si de vorbit cu mine parinteste ca sa imi schimb mindsetul am vorbit de mi-a pierit glasul.  Da, chiar si cu voce tare, pe strada. Noroc ca merg mult cu masina.

Ca sa zic asa, am depasit demult limita de confort, asa de demult ca nici n-o mai vad, iar in curand am sa uit ca exista sau voi lesina de oboseala pentru cateva luni. Dar mai stii, poate ca tot raul e spre bine. Oricum, un lucru e cert, astept 01.01.2017 ca pe Sfintele Moaste. Dar cu rabdare. Cu multa rabdare :).

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Septembrie 2016 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
