RSS

15.09.2016

15 Sep

De fapt ce-as putea scrie? Ca astept niste analize? Medicale. Ca inca o saptamana o sa ma perpelesc facand supozitii despre ce ar putea fi cu mine si ce as putea sa fac mai bine de acum incolo si pentru cat timp?  Ca, fir-ar sa fie, viata e chiar scurta? Ca acuma ma intreb de unde mi-a rezultat ca as fi desteapta, de timp ce acum vreo 6 ani spuneam, hohotind de plans, ca tot ce vreau eu sa mi se scrie pe piatra de mormant e ca am fost o femeie frumoasa? Ca acum habar n-am ce-as vrea sa scrie, nu ca ar exista o varianta de preferat , de timp ce tot esti oale si ulcele? Asa, si?

Mda, pai nimic.

Indiferent de rezultat, bun sau mai putin bun, daca inteleg macar acum ca-i vremea sa incep sa-mi hranesc chestia aia de-i zice suflet (si cica ar avea 21 de grame) si mai si fac ceva cu intelesul asta, se cheama ca toate au avut un rost. Dar ce ti-e si cu mintea asta!

Anyway, oricat de curajoasa ma arat si oricat imi zic ca, hai, nu-s eu din aia 5%, mi-e frica! Teribil de frica… Si scenarita de care m-am bucurat de atatea ori, azi nu ma ajuta.

 

LE: si daca ma uit mai bine, a trecut exact 1 an de la ultima postare a mea pe aici. Mai sa fie!

 
6 comentarii

Scris de pe 15 Septembrie 2016 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „15.09.2016

  1. INTJ

    15 Septembrie 2016 at 5:33 PM

    if you’re not worried about death you don’t live, you only exist.” …

     
    • fabricadenimicuri

      16 Septembrie 2016 at 10:38 AM

      Eu nu-s de parerea asta. Eu cred ca daca ai facut ceva semnificativ in viata, ceva de care sa fii multumit si/sau care sa te fi implinit, e mai usor sa privesti moartea la modul cat-decat neutru. Sunt ceva studii care arata asta. Daca citesti Yalom, iti dai seama de asta (zic eu). Si ducand citatul tau mai departe, as zice ca daca traiesti, adica daca simti fiecare clipa si te bucuri de ea, nu prea ai timp sa te gandesti la moarte.

       
      • INTJ

        16 Septembrie 2016 at 1:34 PM

        well, la un quick zoom-in, ai si tu dreptate … da’ de fapt, dupa un zoom-out, in stilul meu ciudat, doar iti uram sa fie totul bine. 🙂

         
  2. fabricadenimicuri

    16 Septembrie 2016 at 2:32 PM

    Multumesc. Sa fie. Si voua la fel. Chestia e ca nu-mi plac schimbarile. Dar se obienuieste omul cu toate cele.:)

     
    • INTJ

      24 Februarie 2017 at 12:22 PM

      oare chiar se obisnuieste? si daca da, dupa cat timp?

       
      • fabricadenimicuri

        24 Februarie 2017 at 12:41 PM

        Pai cand incep sa nu te mai doara si sa te mai framante, se cheama ca te obisnuiesti. Nu cred ca exista interval standard de obisnuire. La un moment dat constati ca s-a schimbat ceva si-a trecut pe langa tine aproape fara sa observi. Crezi ca exista ceva, orice, cu care omul sa nu se obisnuiasca? Pana si cu durerea se petrece asa.

         

Lasă un răspuns

 
