RSS

se pare ca m-a facut mama vorbitor in public (si dup-aia i-a parut rau)

14 Sep

Pai cand ploua afara si-ti lipseste seful, ce naiba sa faci? Mergi la un curs de ‘Presentation skills’. Discutii in birou, mai in gluma, mai in serios: ‘bai, vezi ca se filmeaza. Costumul pe tine, cravata si camasa scrobita.’. Refuz sa intru in jocuri d’astea, cel putin declarativ, si arunc pe mine de dimineata ‘neste chestii’ cam flower-power, cu bling-blinguri , clopotei, dream-catchere si alte asemenea, toate pe fond maro si beige, ca sa para serios.

Ca sa pricepeti despre ce fu vorba la curs, va spun ca am invatat pe propria piele, adica la modul dur si penibil, cu  marturie pe film, cum sa vorbim vrute si nevrute in fata unei audiente.

Partea frumoasa e ca, poate de la prea multa nepasare, mi-au iesit , fratele meu, doua discursuri de pus in rama sau de prezentat la o sesiune de ‘how to …’. Partea urata e ca, daca nu-i absolut nevoie, si de obicei nu e, nu-mi pun fundul pe scaun si mintea la contributie ca sa scot asa ceva pentru ‘bucuria publicului larg’ sau macar in beneficiul propriei firme care n-ar avea decat de castigat daca as incepe sa ma produc in public.

Undeva, prin fundul sufletului, banuiam eu ca ar putea fi asa, adica banuiam ca as putea vorbi ‘maselor’ (haha, suna aiurea rau). Prea imi place sa ma bag in seama, sa ies la tabla, sa ma bag in miezul evenimentelor, sa ma produc pe ici si colo. Doar ca imi aduc aminte ca, intre timp, am devenit informatician si parintii m-au dresat ca nu prea am eu ce spune interesant oamenilor din jur. Ma rog. Treaba e ca iata-ma-s la 40 de ani cu revelatia in brate. Si daca se da ea, revelatia, cum procedam de acu’ incolo?

Pai sau ma mut la Londra sau infiintez loco un speakers’ corner :). Sau nu.

 
Un comentariu

Scris de pe 14 Septembrie 2015 în Uncategorized

 

Un răspuns la „se pare ca m-a facut mama vorbitor in public (si dup-aia i-a parut rau)

  1. Mac Mc Gigi

    26 Septembrie 2015 at 3:29 PM

     

Lasă un răspuns

 
