RSS

10.08

10 Aug
  1. Bifat in weekend Boghisul. Imi vine sa zic :’pacat de investitie’. Adica nimic de zis, fain amenajat. Doar ca te lovesti acolo de oameni – tarani, nespalati (de fapt, nah, daca e apa, au venit sa se spele, nu? Ce ma plang atata?), nesimtiti, galagiosi. Asa incat, pana nu se goleste acolo, eu, una, nu mai merg. Am zis.
  2. Cu mai putin de o saptamana inainte de vacanta, noi n-avem in cap clar traseul. Adica stim vreo 6 zile pe unde vom fi, dar cam atat. Nu-i vorba, am mai facut din astea, adica vacante in care sa plecam de acasa si sa ne hotaram in fiecare intersectie in ce directie mergem mai departe. Doar ca: aveam vreo 20 de ani, nici unul din noi nu repeta frenetic ‘oare unde dormim noi in noapte asta?’ sau ‘suna acuma sa vezi daca mai au locuri’ sau ‘si ce ne facem daca nu gasim camera?’, nu ne deranja pe nici unul sa dormim la cort. Dar uite ca si configuratia grupului si cea a mintilor noastre s-au schimbat. Nu cred ca-i un lucru bun.
  3. Azi a nascut o prietena buna. Ma intreb din nou daca faptul ca eu nu-mi doresc asa ceva (copil, nastere, timp care sa nu-mi mai apartina, constrangeri de diverse categorii si soiuri) se datoreaza mie, timpului care a trecut peste mine si tabieturilor cu care m-am obisnuit, colegului meu de camera, parintilor mei cu care mi-ar fi dureros sa ma identific candva sau tuturor acestor factori cate putin.
  4. Am constata ca anul trecut am citit abia vreo 9 carti. Desi stiu cum s-a intamplat asta, nu pot sa nu privesc faptul ca pe o pierdere personala. Adica sa ne intelegem, cu siguranta as fi castigat mai mult citind decat invatand cursuri anoste ale unor teoreticieni prea plini de ei de la UBB. Problema majora este ca astrele par a se alinia in aceeasi directie si in anul care urmeaza.
  5. Exista pe lume cateva joburi de vis. Unele exista intr-adevar, altele ar trebui inventate. Zau asa. De exemplu: reporter la Travel Channel, cititor, ufolog, degustator de ciocolata.
  6. De la o varsta, in jurul tau incepe sa ‘miroasa’ altfel. A boala si a moarte. SI incepi sa te gandesti la tine cum va fi. Interesant insa cum, in ultima vreme, pana si ceea ce citesc pare a avea legatura cu asta. Yalom rules.
 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 August 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
