RSS

16.05

16 Mai

1. Exista carti pe care le devorezi pe nerasuflate si carti pe care le tii la nesfarsit pe noptiera, sperand sa le vina si lor vremea. Important insa este sa continui sa citesti. Pentru ca, dupa cum spunea un citat gasit pe facebook, literatura e dovada clara (pentru mine) a faptului ca viata nu e de ajuns.

2.Iti piere cheful de divort cand intri pe un site de dating. Doamne, ce jale!

3. Daca nu depresie, atunci ce-i chestia care te tine tintuit la pat si semi-inert intr-un weekend in care ai putea avea ce face?

4. Mergi la un atelier de genetica si iti spui ca mai exista pe lume si oameni interesanti si interesati de chestii. Si chiar te bucuri. Si te intrebi unde ai pierdut tu chestia aia si de ce nu ai si tu in grupul tau oameni cu care sa impartasesti ceva mai mult decat pastime?

 
6 comentarii

Scris de pe 16 Mai 2015 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „16.05

  1. INTJ

    18 Mai 2015 at 7:07 PM

    1. neah. e dovada clara ca „viata” (aka being alive) nici macar nu ti-a trecut prin cap
    2. rofl
    3. blazare?
    4. the grass is always greener on the other side

     
    • fabricadenimicuri

      2 Iunie 2015 at 8:52 PM

      1. poate ca nu am fost in stare sa-mi treaca prin cap, ocupata fiind sa lupt cu sau conform cu ceea ce mi-au infipt unii mult prea bine in mine. Presupun ca vei spune, asa cum spun si altii, ca sunt lucruri pe care le pot depasi. Da, de acord, doar sa ai si instrumentele necesare sau structura interioara sa o faci. Nu suntem toti la fel, iar copingul ne e in consecinta.
      2. mda.
      3. depresie. adanca, dar neajunsa inca la fund.
      4. not necessarily greener. It doesn’t matter in fact. It matters that is different.

       
      • INTJ

        9 Iunie 2015 at 9:06 PM

        1. sorry, de fapt am vorbit ascultandu-mi gandurile (ca o clarificare, doua cuvinte: ea, cancer)
        3. ca idee: don’t worry, be happy … practic: ce stiu eu?
        4. corect … probabil asta o fi fost si rationamentul dinaintea deschiderii unei anumite cutii, teoretic de nedeschis

         
      • fabricadenimicuri

        17 Iunie 2015 at 9:59 AM

        De cateva zile ma gandesc la punctul 1. Pe langa o durere nedefinita care imi da tarcoale, mi-e greu sa mai spun ce simt. Oricum, transmite-i ca ne gandim la ea si ii dorim multa-multa putere!

        Dar o sugestie, cauta pe net o clinica din Germania in care chestiile astea se trateaza altfel decat pe la noi. uite aici linkul http://www.spezialklinik-neukirchen.de/index.php/unserteam

        Poate ajuta.
        Sanatate!

         
  2. mcooper801

    2 Iunie 2015 at 7:41 PM

    de acord cu toate cele 4 pct…dar primul este piatra de capatai…ai carte , ai parte….seara frumoasa sa ai…

     
    • fabricadenimicuri

      2 Iunie 2015 at 8:46 PM

      asa am gandit pana recent, adica aproape 40 de ani de viata. Mi-am schimbat insa opinia. Mai degraba cred ca importante sunt modelele pe care le-ai asimilat incepand din copilarie si modul in care le-ai asimilat. Cartea? Da, importanta, in masura in care ramai cu ceva in urma ei si din tot ceea ce citesti si inveti, aplici macar o parte.

       

Lasă un răspuns

 
