RSS

21.04.2015 – stau, ma impiedic … o sa ma ridic

21 Apr

Am vrut initial sa scriu ca am senzatia de ceva vreme ca viata mea nu se misca in directia in care mi-as dori eu sa o vad miscandu-se. Dar de fapt, la o privire mai atenta, nu-i tocmai asa. Viata mea se misca, doar ca se mai impiedica din cand in cand, iar uneori se innamoleste de-a dreptul. Concret, dupa ce ma entuziasmez eu de diverse chestii si le pun in miscare, la un moment dat fie imi piere entuziasmul, fie raman in pana de idei, fie nu mai stiu de unde sa apuc lucrurile, fie pur si simplu lipseste ceva (as spune sansa, dar nu-mi place sa cred in asa ceva). Si ca sa fie cu exemple, uite cateva: mi-am deschis cabinetul, deci se cheama ca am facut pasi in directia dorita, dar mai trebuie sa-i si treaca lumea pragul in scop profesional si terapeutic, nu doar sa fie deschis si sa mai poposeasca unul-altul si sa laude designul. Sau … ma tot invart pe loc cu excursia in Mexic, am citit ghidul din scoarta in scoarta, m-am dus la o carca de agentii de turism, dar raspuns concret nu am decat de la doua, iar astea nu reusesc sa imi satisfaca nici buzunarul, nici orgoliul si dorinta de-a vedea diverse intr-un ritm altul decat dracesc. Sau … m-apuc sa exersez asertivitatea, ca doar nu-i chestie innascuta si, mai mult de atat, nici nu-i lucru usor. Si treaba pare sa iasa la nivel de intentie, iar frazele se leaga binisor in minte. Raman insa in varful limbii, unde le fac nod si le inghit, pentru ca, nu-i asa, as putea sa mai pierd un prieten sau un pseudo-prieten pe parcurs si nici n-am chef de discutii in contradictoriu si cu nervii intinsi.

Ei bine, poate e starea aceea data de o iarna prea lunga care nu mai pleaca. Ma gandesc ca pe cand vor aparea ciresele ar trebui sa-si dea toate drumul. Si daca n-ar trebui sa ma omor impingand la ele, ar fi minunat.

 
Un comentariu

Scris de pe 21 Aprilie 2015 în Uncategorized

 

Un răspuns la „21.04.2015 – stau, ma impiedic … o sa ma ridic

  1. INTJ

    23 Aprilie 2015 at 9:50 PM

    atata timp cat esti sanatoasa, trust me, restul sunt fleacuri …

     

Lasă un răspuns

 
