RSS

24.02 – cu nasul in carti

24 Feb

Constat ca n-am mai scris de un car de vreme. Cred ca n-am simtit nevoia, prinsa fiind de ale existentei: mici depresii, mari incapatanari, planuri nu foarte marete, vise cat sa imi umplu nu numai noptile, ci si zilele mai intunecate. Si-alte d’astea. Nici n-as fi reinceput scrisul daca astazi, trecand pe la o librarie, pentru a cata oara in ultimele saptamani?, n-as fi realizat ca in luna care se incheie am investit cateva sute de lei in carti si inca n-am achizitionat nici macar o mica parte din tot ceea ce mi-as dori sa am in biblioteca. Si nu, varianta cu imprumutatul de la biblioteca sau cu schimbul de carti nu tine. Pentru ca dezvolt relatii personale cu toate cartile mele. Asadar, daca se mai iveste vreodata un post de manager la Carturesti, depun CV-ul sigur si ma milogesc de ei cum stiu mai bine sa ma primeasca. Sau pur si simplu intr-o zi ma iau si ma mut la ei. Sau la Bookstory.

Cu alte cuvinte, daca as putea sa traiesc intr-o tara calda, dar nu foarte calda, undeva la munte (sau chiar si la mare), dar inconjurata de carti, branza, ciocolata, iarba verde, copaci si … cateodata vin, nu cred ca as mai avea vreo alta pretentie de la viata asta.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 24 Februarie 2015 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
