RSS

diverse – 20.12

20 Dec

1. Daca ma intrebai acum un an, dar ce zic eu, acum 5 luni, ti-as fi spus convinsa ca ma ia cu ameteala numai la gandul ca lucrez intr-o corporatie, iar zilele de munca erau cam cenusii (iar asta era in unele cazuri un eufemism). N-as sti sa spun cum si ce s-a intamplat sau cat o sa dureze, dar uite ca incep incet-incet sa se schimbe culorile, lucrurile si starile de spirit. And it feels nice!

2.Cand in vara m-a oprit cineva tocmai in Targu Jiu sa ma salute si sa imi spuna ca ii pare bine ca ne reintalnim, iar eu ma uitam buimaca si nu pricepeam nici moarta cu cine am de-a face, m-am uluit putin, am ramas impresionata de memoria vizuala a unora (desi n-as fi zis, zau, ca tocmai eu stau prost la capitolul asta) si am plecat mai departe. Cand insa aceeasi chestie ti se intampla de 2 ori in aceeasi zi, devine deja interesant. Acum ma muncesc sa scot din cine stie ce ungher prafuit al memoriei macar o umbra de amintire cu oamenii astia care se purtau azide parca ne-am fi despartit ieri, desi le-am explicat suficient de brutal de habar n-am cine sunt. Well…

3. nimic nu se compara cu a face cumparaturile de Craciun (stiti voi: lapte, carne, branza, oua) dupa un chef la care la un moment dat ai pierdut sirul tigarilor si jack-urilor. Daca ar fi sa fac astazi meniul de sarbatori, ceva imi spune ca ar fi pe baza de muuuulte, muuulte portocale. dar cate nu se schimba in 3 zile.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 20 Decembrie 2014 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
