RSS

diverse – 24.09.2014

24 Sep

1. Experienta din vara asta mi-a dovedit ca pana si atunci cand imi merge prost, exista o varianta de viata in care mi-ar putea merge si mai si. Asa incat deocamdata sunt resemnata. Iar chestia cu ‘what if I fall? But what if you fly?’ nu mi-a fost niciodata proprie. Adica fly sau nimic. Sau nimicul inseamna fall?

2. Pe deoparte, se spune ca a gresi e omeneste, dar a repeta greseala e dovada de prostie. Pe de alta parte se spune ca succesul se obtine acolo unde altii au renuntat. No acuma io ma intreb cat de prost trebuie sa mearga o treaba ca sa poti sa zici ca, gata, e cazul sa fie lasata balta?

3. Cred ca am ajuns la etapa la care imi vine sa las totul balta si sa dorm cel putin cateva luni.

4. Cand un individ ma face troaca de porci intr-un comment si mi-o da pe unde nici nu visam, ma straduiesc sa nu ma enervez. Am ajuns chiar sa nu o fac , doar ca inversunarea lui nu ma lasa, totusi, rece. Pot intelege ca nu-ti place ce scriu, ca ti se pare scursura sau orice altceva, dar atat timp cat nu te-am invitat eu pe la mine, ce naiba cauti aici, scuipand invective si amenintari? SCrie la Cancan sau la Click sa te plangi. Cu siguranta se vor mai gasi vreo 2-3 revoltati de aceeasi teapa cu tine sa-ti tina hangul.

5. Eul meu de copil iese la suprafata te miri cand. Adica aproape de fiecare data cand cel de parinte se duce la culcare sau e mort de plictiseala. Iar eul de adult, daca exista, fie e mut, fie e inginer, adica se exprima greu. Eh, pana la urma, ca sa ajungi in punctul de echilibru, musai sa treci prin extreme.

6. Vechii prieteni folosesc tot mai des, in ceea ce ma priveste, expresia ‘psihologia asta te-a stricat de cap’. Hai s-o luam asa: ma schimb. Imi doresc asta si actionez in consecinta, dar nu stiu cum sa o fac fara sa provoc cutremure, mai mici sau mai mari, atat in interiorul meu, cat si in exterior. Asa incat, experimentez, chiar daca uneori doare. Cu siguranta nu mai sunt si nu voi mai fi ceea ce am fost. Dar daca voi aia cautati sau situatia aia vi se parea mai convenabila, cred ca am ajuns la o rascruce. Si asta e.

7. Din pacate se pare ca nu am rabdarea necesara pentru fotografie. Cand mi-am luat Canon, mi s-a zis ca e un aparat care face singur pozele, nu trebuie sa te pricepi cine stie ce. Acuma primesc un comment de genul ‘nu stiu ce aparat folosesti, dar ia-ti un Canon’ :). Pai treaba sta asa, eu zic ca am ochi pentru cadre pentru ca procentul celor care nu-s banale e destul de mare, dar … n-am rabdare sa stau sa potrivesc diafragma, timpul de expunere, luminozitatea, alea-alea, sa nu misc mana, sa prind ‘the right moment’, sa repet de 1467 de ori cadrul pana iese perfect. Asadar … oare chiar conteaza?

 
3 comentarii

Scris de pe 24 Septembrie 2014 în Uncategorized

 

3 răspunsuri la „diverse – 24.09.2014

  1. Mc Gigi

    25 Septembrie 2014 at 7:38 AM

    7. chiar asa, de ce nu-ti iei un Canon? :))
    6. in opinia mea, nu. nici si nici.
    4. cine? ca as fi curios. si bucuros…
    3. am locu’. impartim.

     
    • fabricadenimicuri

      25 Septembrie 2014 at 8:29 AM

      7. Pentru ca la ce mi-ar trebui doua?
      6. adica?
      4.habar n-am, dar in principiu banuiesc albina&co.
      3.ii caldut?

       
  2. Mc Gigi

    25 Septembrie 2014 at 12:22 PM

    7. da’ ai deja unul? de ce nu faci poze cu el? :))
    6. adica nu cred – sau eu nu vad.
    4. lol. are &co? :)) are nevoie.
    3. daca bagi lemne (bagam, na), e.

     

Lasă un răspuns

 
