RSS

gone!

23 Iun

E un gol apasator in jurul meu azi. A. a plecat catre celalalt capat al lumii, la propriu. Imi vin in minte 1000 de chestii pe care le-as putea scrie, care mai de care mai siropoase: ca n-am avut niciodata pe cineva atat de apropiat, ca regret teribil fiecare intalnire ratata (mai ales din cauza mea), ca n-am prea stiut cum sa-i spun sau s-o fac sa inteleaga cat de mult tin la ea, ca in perioada in care incercam sa ma regasesc, am pierdut-o putin din vedere, ca e singurul om de care de vreo 20 de ani nu reusesc sa ma plictisesc, ca … dar mi se pare cumva degeaba. De azi ne despart doua continente si un ocean, cateva mii de kilometri. Draga mea draga, sa-ti fie bine! Si sa nu razi de mine, dar mie mi-e deja dor.

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
