RSS

timp sa respir

08 Mai

Cand te apuci de prea multe, risti sa o iei razna sau pur si simplu sa ajungi sa nu-ti mai pese. Refac blogul Clujul de poveste si mut articolele, bucata de bucata, in alta parte. Chestie sisifica la care recurg de nevoie pentru ca, se pare, exportul nu vrea sa mearga de la sine. Alerg in toate directiile la diverse evenimente. SI bine fac pentru ca ajung sa cunosc oameni interesanti cu care, cine stie, poate voi ajunge sa si colaborez. Ma duc la cursuri pentru ca am descoperit un shortcut in a-mi indeplini una din dorinte, cea de a indruma oameni (a propos, cata pierdere de vreme in a face o facultate, atat timp cat exista 1001 cursuri care iti ofera aproape aceleasi drepturi la final, ba chiar mai mult, s-ar putea lumea sa ti se adreseze mai degraba daca nu ai acea facultate pentru ca credulitatea si naivitatea sunt nemasurate. Oricum, sa ne intelegem, daca faci facultate la distanta si lucrezi la modul la care o fac eu in acelasi timp, nici o sansa sa ramai cu foarte mult la finalul studiilor. Desi nici altfel nu cred ca bagajul de cunostinte e prea vast). Cu toate astea continui sa invat si pentru scoala, s-o termin naibii daca tot am inceput-o. Ma bate un gand sa mai organizez un eveniment peste vreo 2 saptamani, asa incat ma mobilizez si pentru asta si, in final, daca as mai putea sa suflu, n-ar fi rau sa ma mai vad si cu prietenii ca s-ar putea sa nu mai am parte de ei multa vreme, de timp ce, unii din ei se gandesc sa plece definitiv in State.

Norocul insa este ca nu mai am timp nici sa mor! Sau sa ma gandesc la propria-mi viata personala. Sau poate tocmai asta e viata mea personala?

 

Lasă un răspuns

 
