RSS

Despre ‘Micul print’ si oameni

08 Mai

Cat de mult imi placea ‘micul print’! Imi mai place si acum si de fiecare data cand iau cartea in mana, ma invadeaza, aproape instantaneu, o stare de bine. Si totusi … Nu stiu de ce am impresia ca volumul lui Exupery a devenit un al doilea ‘Alchimist’. Ma trece un fior la gandul ca x, acel x pe care ma straduiesc sa nu-l detest pentru ca, nu-i asa, mi-am propus sa nu mai gandesc rau de ceilalti, sau acel x pe care il consider analfabet, ‘streetwise’, ca nu-mi vine acum in minte un echivalent rezonabil, dar tot analfabet si superficial, isi pun emblema in piept faptul ca au citit si adora micul meu print. Ma gandesc cateodata ca exista carti pe care ar trebui sa aiba voie sa le citeasca doar aceia care dau dovada de suficient creier sau suflet pentru a o face.

Mda. SI acum am devenit micul Hitler al cartilor. 😦

 

Lasă un răspuns

 
