RSS

idei

13 Apr

Ma iubesc teribil pentru ca am o gramada de idei. II iubesc (dar nici pe departe atat de mult) pe cei care preiau ideile astea si le pun in practica la o alta diimensiune decat as putea sa o fac eu deocamdata. Dar n-am ideea cum sa fac sa transform situatia asta intr-un ‘win-win situation’. Adica, reformuland, tare mi-ar placea sa isi aminteasca cineva si de mine atunci cand imi ‘imprumuta’ ideile si si le asuma. Am inceput sa simt chestia asta anul trecut, dar constat ca, uite, continua.
Exemple? Pai uite doua de data recenta:
– anunt pe Clujul de poveste ca merg la Gradina Zmeilor si public mai apoi articolul. La o zi distanta, ghici ce apare pe blogurile altora? Reportaj despre Gradina Zmeilor.
– inspirata de ideea ‘premierii’ celor care citesc in mijloacele de transport, ma avant si las vreme de 3 saptamani cate un volum in diverse mijloace de transport. Inceputul e timid, ca deocamdata sustin asta din biblioteca personala si recunosc ca-s atasata de multe din cartile pe care le detin. Si saptamana trecuta ce vad? Au luat altii ideea asta si acum zic ca-i a lor. Cine sa mai pomeneasca de Clujul de poveste?

Asadar, invat lectia de a nu scoate nici o vorba despre vreun proiect pana nu il pun in opera cu mana mea. Si zau daca nu-i pacat, ca lucrurile bune si cu adevarat spectaculoase se nasc punand mai multe minti bune la contributie,

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 13 Aprilie 2014 în Uncategorized

 

Lasă un răspuns

 
