RSS

reminder

12 Mar

Nu scriu acum pe larg pentru ca nu ma simt in stare, ultima saptamana fiindu-mi o alergatura continua, dar mi-as dori mult sa nu uit prea curand de drumul la Viena de ziua mea, de cursul de creativitate si inovatie la care merg zilele astea, o chestie mult mai tare decat lasa numele sa se inteleaga, cu un trainer cu care ti-ai dori sa petreci cateva zile doar povestind vrute si nevrute si pe care ti-ai dori sa-l regasesti de cate ori ai nevoie de o idee buna si de o picatura de inspiratie, Ionut Tarcea pe numele lui si de toate filmele pe care mi le-am propus sa le vad acum, ca Saptamana de Constientizare a Creierului mi-a deschis apetitul.

In plus, voi luati-o cum vreti, dar eu, una, chiar nu vreau sa uit cat de speciala sunt. Poate in cercul unor oameni super destepti nu-i mare lucru de capul meu, poate ca la mine in birou unde-s singura femeie si fiecare din cei din jur simte nevoia sa isi arate masculinitatea si superioritatea cu fiecare ocazie nu ma simt al naibii de confortabil, poate ca exista unii mai amuzanti sau mai spirituali decat mine, dar sa fiu a naibii daca nu sunt cu adevarat deosebita si merit sa-mi aduc aminte de asta in fiecare f***g zi din viata mea de azi incolo!

 

Lasă un răspuns

 
