RSS

frici

03 Mar

mai am cateva zile si schimb prefixul. n-am realizat, dupa mine, nimic maret sau demn de notat pana azi, pentru ca, daca o faceam, probabil as fi stat ceva mai bine fioe la capitolul bani, fie la capitolul satisfactie. dar sa zicem ca mai am de 4 ori 24 de ore sa o fac. asta daca imi pun stacheta acuma. sau o sa aman o vreme ‘marea realizare’.

ma gandeam sa scriu ca exista un singur lucru care ma desparte de ceea ce-mi doresc mai mult. si era sa spun ca acel ceva e, de fapt, o persoana. dupa care, in mintea mea, am dat-o la intors. nu-i chiar asa. numai frica imi sta in cale, vai, ce noutate, dar e frica de a nu sti sa fac mai nimic in afara de meseria mea de acum si de vreo alte 2-3 chestii la care nu am cumva validarea publica. ca sa o iei de la capat, fie trebuie sa fii la marginea prapastiei, fie sa fii mult mai combativ decat ma simt eu acum. si daca marginea prapastiei ar fi un burn-out ca la carte?

vad acum la teveu un documentar despre o arhitecta si un itist care au lasat totul in urma si s-au apucat de crescut bivoli si de facut branza. si ma intreb ce ma impiedica pe mine sa fac asta? din nou, frica. si tonele de orgoliu. si nesiguranta legata de faptul ca nu stiu daca aia imi va placea cu adevarat pe termen lung sau e doar o toana de moment pentru care voi trage ponoase mai tarziu.

deci …ce naiba fac de acum incolo? deocamdata plec in weekend prelungit. la viena.

 
Un comentariu

Scris de pe 3 Martie 2014 în Uncategorized

 

Un răspuns la „frici

  1. INTJ

    11 Martie 2014 at 5:04 PM

    hm, io mi-am luat o „jucarie” din asta (deh, sa fiu si eu verde) si citind pe acolo, initial, i-am admirat pe cei doi care sunt (se pare) „firma” aia: din cate se vede, ei fac ce le place. da’ adevarul e ca „ei faceau ce le place” … pana-n momentul cand hobby-ul a devenit job si tonul multor reply-uri (de pe forumul lor) s-a nuantat. ergo, daca nu esti sigura ca-ti va place si „hobby-ul transformat in job”, (imho) e mai bine sa nici nu te apuci. similar, arhitecta si it-istul probabil ca erau din start ok cu o viata mai simpla (aia au cautat de fapt) … crescutul bivolilor si facutul branzei fiind de fapt bonus-ul pe care l-au descoperit ulterior.

     

Lasă un răspuns

 
